2014. június 16., hétfő

Könyvhét 2014


Újra eltelt egy év, újra Könyvhét volt, én pedig újra (éppúgy, mint tavaly) gyerek/család nélkül elindultam beszerezni a nagyon vágyott könyveket. 


Lehet tippelni, melyik volt a legfontosabb, ami sosem, egyik évben sem maradhat ki, és ha másért nem is, ezért mindenképp ellátogatok a Vörösmarty térre. Igen. Hello, Anita Blake, már nagyon vártalak!

A Párválasztó történetekkel egyelőre semleges a viszonyunk, még nem olvastam bele, de nagyon pénzhajhász érzésem van, olyan még egy bőrt lehúzós. Viszont anyu és a nagymamám is imádta az előző hármat (na meg ugye én is), úgyhogy megvettem ezt is.

A Jessie Lamb testamentumát már nagyon rég nézegetem, most eljött az ideje ennek is. A Könyvmolyképző könyveinél a Bree Tanner második élete ajándék volt, mert a megvásároltak közül az egyik az Elit Teambe tartozik. Bővebben erről itt.

Azt se felejtsem el megemlíteni, hogy a könyv jobb szélén lévő könyvjelzőnek mennyire örülök! A Könyvfesztiválon megvettem Victoria Schwab Felszabadulás c. könyvét, az Archívum folytatását. Akkor ahhoz kaptam is könyvjelzőt, de az első részhez tartozó még hiányzott. Most nem vásároltam könyvet a Főnix Könyvműhelynél, de ettől a kis apróságtól is rettenetesen boldog vagyok!

Természetesen a gyerek sem maradhatott ki... most már neki is rendszeresen vásárolok. A bölcsis könyvet azért vettem meg végül, mert épp úgy történik benne minden, ahogy náluk a bölcsiben. Még az ágyak is ugyanolyanok és a bölcsis jele is szerepel a könyvben, persze ezt rögtön ki is szúrta. :) A másik könyvet pedig már a Könyvfesztiválon is nagyon nézegettem, fogdostam, az Élőlények c. társával együtt, de erre is úgy tűnik, most érett meg a helyzet. Ez majd névnapi ajándék lesz, egyelőre rejtegetem. És ajándék magasságmérő is járt mellé, az is nagyon aranyos!

Ui.: Mondom, hogy éppúgy mint tavaly: újra ellenálltam a könyvfülbevalóknak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése