2013. december 31., kedd

Novemberi, decemberi beszerzések és összegzés

A szerzemények
Mivel már csak úgy fél óra van hátra 2013-ból, feltételezem, hogy idén már nem teszek szert újabb könyvre. És mert a novemberi adag bemutatása elmaradt, most egyben mutatom a decemberiekkel.


Annyira gyönyörű mind! Nagyon büszke vagyok rájuk, még úgy is, hogy volt olyan köztük, amiben azért csalódtam egy kicsit.
Van itt névnapi ajándék, saját vásárlás, csere, happolás és olyan, amit magától az írónőtől kaptam, ez az Démoni titkok c. könyv. (Dedikálva, juhéé!)
A Véres végzet és az Ötödik csapdája azok, amiket pedig még akkor is megvettem volna, ha összedől a világ. Az előző részeikhez is ragaszkodom, szeretem mindet, ezért egyértelmű volt, hogy a polcra kerül mindkettő. 

Az összegzés
A napokban röpködtek mindenfelől a különböző évértékelő írások, statisztikák az olvasott könyvekről, azok oldalszámáról, legjobb/legrosszabb könyvekről, egyebekről. Nem igazán érzem egyelőre, hogy szépen értelmesen tudnék erről írni, és talán még annyian nem is járnak ide olvasgatni, hogy igazán értelme legyen, ezért erről is csak nagyon röviden.
Akit feltétlenül, részletesen érdekel, molyon rákereshet az olvasmányaimra. Ez idén 181-nél jár, de nem kell megijedni, sok mesekönyv volt benne, és sok más, amit félbehagytam, mert rájöttem, hogy rohadtul nem érdekel. Meg is számoltam, 11 ilyen volt. Aztán persze ott van még kettő, amit elkezdtem, de még folyamatban van, úgyhogy nagyjából 168 körüli az olvasott könyvek száma.
Vásároltam könyveket, de sokat elcseréltem közülük, a lényeg az, hogy ahol kell, elértem a legmagasabb törzsvásárlói kedvezmény szintet :) Ezen kívül sokat járok könyvtárba is, úgyhogy nem aggódom. (Azon már inkább, hogy hiába veszek és olvasok sok könyvet, a kívánságlistám nemhogy csökkenne, egyre csak nő.) De majd lesz valahogy ezután is.

Tehát nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek, sok olvasnivalóval, sok olyan saját könyvvel, amit örömmel simogat, nézeget, olvasgat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése