2013. november 1., péntek

Októberi beszerzés


Azért attól függetlenül, hogy ide viszonylag ritkán sikerül új bejegyzést írnom, rendületlenül olvasok, amikor csak lehet és egymás után szerzem be a kívánságlistámon szereplő könyveket.

Ezek az októberben vásárolt könyveim. 
Végre-végre van egy gyönyörű, hibátlan, dedikált példányom Anita Gayn: Senkinek sem kellesz! c. könyvéből!!! A másiktól úgy tervezem, hogy megválok, van is rá jelentkező, de ha nem jönne össze vele a csere, akkor jelzem itt, biztosan sokan vágynak rá.
A Veszedelmes sorscsapás és az Elakadó lélegzet - mint ahogyan korábban írtam már - mindenképp kellett, előrendelés volt. Persze azóta már gyorsan el is olvastam őket, talán még bejegyzés is születik róluk, meglátjuk.
A Tiszták pedig teljesen véletlenszerűen ugrott a kosaramba. Épp cseréltem volna egyet belőle, viszont eléggé megviselt példány volt szegény, így a csere meghiúsult. A tulajdonosa azonban volt olyan kedves, hogy megemlítette, hogy a könyv az Egmont webshopján igen jelentős kedvezménnyel kapható. Hát így történt. 999 Ft volt, gondolom indoknak ez bőven elég. :)

Ezek pedig azok a könyvek, amikhez csere és egyéb módon jutottam hozzá. Azt hiszem, ezek is még mind októberiek. Van köztük olyan, amit már korábban olvastam, csak a polcomon szerettem volna látni, de azért a nagyja még várat magára. 

Szintén írtam már arról, hogy újból dolgozni kezdtem, míg a gyerek bölcsődében tölti a napjait. Egyikünknek sem könnyű, de azért küzdünk és remélhetőleg valamikor majd belerázódunk. Csak egyelőre olyan rohadt fáradt vagyok minden nap, hogy az olvasás látja kárát, de aludni muszáj... 
(Az érdekelne egyébként, hogy más hogyan csinálja. Hogyan lehet megoldani azt, hogy valaki szépen frissen helytáll a munkahelyén - ami mondjuk nem kifejezetten irodai, üldögélős munka, hanem aktív, folyamatos szellemi és fizikai erőt igénybevevő -, majd a munkaidő leteltével a gyerek után futkos, és mindezek után még mindenfélére van energiája és ideje...? Azt hiszem, vennék tőle leckéket.) Rossz érzés ám, ha nincs meg a napi olvasásadag :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése