2013. június 9., vasárnap

Az idei Könyvhét termése

Szombaton kaptam egy kis szabadságot, és gyerek nélkül ellátogattam a Könyvhétre. 
Ezeket vettem magamnak. Az Ezüstgolyóra nagy szükségem volt, szépen gyűjtögetem Laurell K. Hamiltonnak ezt a sorozatát, eddig mindegyik rész megvan, eléggé szeretem. Általában minden évben megúsztam a könyvhetet az aktuális Anita Blake megvásárlásával, hát most ennél azért kicsit többet sikerült hazahozni is, meg költeni is...
A Prodigy a Legenda folytatása, az is kellett, szerettem az első részét.
A Dublin Streetbe már beleolvastam korábban, az alapján döntöttem úgy, hogy megveszem, hát, majd meglátjuk, milyen.
A Rozéfröccs c. könyvet pedig egy akciós dobozban túrtam, 500 Ft-omba került. Úgy tudom, ugyanaz a Hidasi Judit írta, aki az Április utat, kíváncsi vagyok, vajon ez a könyve is olyan jó-e, mint a másik. A molyos értékelések alapján nem, csak 76%-ot kapott, míg az Április út 91%-ot, de elolvasom, hátha nekem tetszeni fog.

Ezek pedig a kislányomnak vásárolt könyvek. 
Ő ugyan még csak pár hónappal múlt 1 éves, úgyhogy nem nagyon tudja ezeket értékelni, de én azért jó pár mesekönyvet összegyűjtöttem már neki későbbre és reménykedem abban, hogy szeretni fogja majd a könyveket és az olvasást. 
A mostani négy könyve kb. 1500 Ft volt összesen, nem tudtam otthagyni. Mindegyikre 50% kedvezmény volt, a Szeretlek, mama és társa majd mesélésre jó lesz, a másik kettőt meg már lapozgatta, szereti az állatokat és néhányat már fel is ismer. (Persze az én könyveim mindig jóval izgalmasabbnak tűnnek, pedig még képek sincsenek benne...)

De azért ez a Könyvhét egy igazi nagy kínzás. Nincs annyi pénz a világon, amennyit egyébként is el tudnék verni könyvekre, hát még így, hogy egy igazi kánaán az egész Vörösmarty tér ilyenkor. Nagyon sok olyat láttam, ami hónapok óta a kívánságlistámon van, de egyszerűen már nem fér bele a keretbe, muszáj volt dönteni, mik a legfontosabbak. Most ezek voltak azok... de igencsak jár azon az agyam, hogy vissza kellene menni, mert még van egy-két olyan könyv, amit elhoznék :) 
Na és a gyerekkönyvek... hát azokról aztán ne is beszéljünk. Annyi sok mesekönyv van, amin én felnőttem, de most is kapható (pl. Fognyűvő Manócska, Vidám mesék, Benedek Elek meséi, Süsü, stb.) és az újak közül pl. Finy Petra, Máté Angi, Berg Judit, Szegedi Katalin, de még sorolhatnám... mindet megvenném, gyönyörűek.

Könyveken kívül voltak még érdekes dolgok, vászonszatyrok, könyves fülbevalók... és fájó szívvel ugyan, de  büszkén mondhatom: visszafogtam magam, ilyeneket nem vásárolgattam! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése