2013. június 30., vasárnap

A változások napja

Azt mondják, július 1-től megszűnik a Google Reader, ezért a blogok követőinek nem lesz egyszerű élete. Minden, amire eddig feliratkoztak, eltűnik, hacsak nem választanak helyette valamit, ahova az addig szépen listában összegyűjtött, kedvelt és gyakran látogatott blogokat importálják. Gondolom, ezzel kapcsolatban már mindenki jól informált, sőt, biztos van, aki már a háta közepére sem kívánja a témát, de azért nem árt, ha én is megemlékezem a dologról. Még jó, hogy időben szólok, így laza fél órával júl. 1. előtt...
A Google blogolvasója helyett megoldásként létezik mindenféle oldal, egyiket sem ismerem, gőzöm sincs, melyik hogyan működik, de a bloglovin.com-ot választottam, mert mindenhol ezt láttam. Nyomkodtam rajta ezt-azt (regisztrálni kell, név, email-cím és jelszó, majd rögtön felajánlja a kedvenc blogok importálását, tehát nagyon nem kell vele szöszmötölni), a saját figyeltjeimet már sikerült beállítani, remélem, meg is maradnak. Közben feltettem ide is "A GOMB"ot, hogy már csak nyomkodnotok kelljen.

Szóval, kedves követőim, ti mindhárman! :) Kérlek titeket, amennyiben szeretnétek a közeljövőben is értesülni a friss bejegyzésekről, keressétek meg a blog jobb oldalán a "Follow this blog with bloglovin " nevezetű gombot, és kattintsatok rá. Köszönöm!

És amúgy meg még a posta is változások elé állít minket holnaptól, én mondom, nagy nap lesz az, meglássátok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése